Ny dag, nya bekymmer…


😛 Ja, precis som det låter…

Det är så mycket just nu så jag vet inte ens vart jag ska börja!
Eller snarare… Det är så mycket just nu så jag orkar inte med
att ta reda på var tusan jag ska börja… 😮

Rent psykiskt så mår jag verkligen inget vidare, just nu…
Det är inte ens roligt att kliva upp om morgnarna längre!
Jag vaknar o får ångest direkt… Ångest för att det finns
så mycket ”måsten” som jag måste ta itu med, men
samtidigt inte ens orkar nudda vid… 😦

Det jag just nu går igenom tar verkligen på krafterna!
O det är nåt helt nytt för mig, på sätt o vis…

Här kommer alla känslorna på en o samma gång… 😦

Det enda som lyfter upp mig i allt elände, det är min enormt
underbara vän, Carro, som stöttar mig o vått o torrt!!!
Rutinerna varje morgon är att vakna o ringa Carro
o ta morgonkaffet tillsammans i telefon o prata av sig lite…

O hon är nog fan den enda som får mig att skratta numera!

Nej, jag vet…
Inte den enda såklart…
Mina barn lyfter alltid upp min vardag mest, men…

Utan min Carro som vuxet sällskap så skulle livet vara pest!

😛 Tack för att du finns!!!!!!! 😛

2 responses to this post.

  1. Posted by Carro on 01 februari 2008 at 9:42 f m

    Du ska se gumman att de kommer ordna sig för oss med, vi behöver bara bita ihop o ha lite tålamod =)
    *kramar om*

    Svar:
    Ja… Jag hoppas att du har rätt!!

    Svara

  2. Posted by kameleont on 01 februari 2008 at 9:49 f m

    du är guldklimpen i min vardag med gumman.. *pöss o kram*

    Svar:
    Tack bejb!!

    Svara

Kommentera

