EFTERLYSNING: Avfärgningsmedel, vart?


😛 Var hittar man avfärgningsmedel för hår?

Jag har köpt det flera gånger förut, men nu tycks jag inte hitta det nånstans!
Inte hos frisörer, inte i välsorterade butiker… Ingenstans… O ingen känner till det?

Jag minns inte ens vilket fabrikat det var, vilken tillverkare, eller nåt…

Hoppas genom att blogga om detta att någon läser o kan hjälpa mig…

Ok?
Nån?
Please?

2 responses to this post.

  1. Posted by Ina on 31 januari 2008 at 6:37 f m

    Hmm finns det inte typ wellas?!
    Iaf så har jag sett det på flera affärer.. Kika bland blekmedlerna så hittar du säkert!

    Min msn strulade igår..eller hela puckade datorn..
    Tänker på dig! Jobbigt det måste ha vart!
    Kram! /Ina

    Svar:
    Tack!
    Ja du… Det är inte det enda som är jobbigt just nu… 😮
    Mår verkligen skit, rent ut sagt…

    Svara

  2. Hej.

    Jag tror att det var Loreals som jag köpte då. Om det finns fortfarande vet jag faktiskt inte, jag har inte vågat testa det något mer efter mitt fiasko. 😉

    Svar:
    TACK! Då ska jag kika runt lite efter Loreals produkter då…
    Det jag hittat hittills är en avfärgning/blekning från Wella…
    Decore Wella, eller nåt sånt, heter den…

    Svara

Kommentera

