Mitt liks värde, del 2…


😛 En favorit i repris…

O mitt lik har minskat i värde… 😮
Med hela $500… Attans då… 😉 😛

kadavervärde…

One response to this post.

  1. *Gapskratt*

    Din slutledningsförmåga är MYCKET DÅLIG Nilla! Du har kanhända t.o.m LÄGRE IQ än Carola?

    Det måste ju vara helt OK att jag säger så till dig! Det verkar ju numera vara fullt acceptabelt att angripa andra människor och deras ev. begåvningsnivå… 😉

    Nej, det är faktist precis tvärtom… Jag gillar normalt Gert. Jag lyssnar på RixMorronZoo varendaste morgon.
    Tack och lov så säger jag dock inte ”Amen” åt ALLT vad han uttalar sig om! Jag kan nämligen tänka själv! 😉

    Jag brukar njuta av Carola’s vackra stämma när den spelas i etern. Hon har en mycket vacker sångröst! Men jag är definitivt ingen Carolafan. Huruvida hon är dum eller inte har jag inte en ANING om! Inte bryr jag mig heller… Jag ska inte prata med henne i vart fall…

    Visst är det FULT av mig att inte ”rätta in mig i ledet” och förtala Carola!
    För VISST tycker du att det är OK att förtala henne?
    VISST har hon blivit FÖR KÄND enligt ”svenska normer”…
    Sådana människor ska ju sättas åt och förtalas… Jantelagen gäller:

    ”Du ska inte tro att du är något!”

    http://rudbeckia.bloggspace.se/401504/Fylking-Carola/

    Svara

Lämna en kommentar