Intervju om kamrerer…


😛 Ja, just precis…
Kamrerer!

Imårrn är jag inkallad av arbetet för att bli intervjuad angående
huruvida kamrererna ska vara kvar på min arbetsplats, eller inte… 😮
Jag tycker det är aningens konstigt att just min åsikt räknas…

Jag menar…
Jag har ju liksom inte riktigt arbetat nära kamrererna på något sätt o vis…
Jag visste inte ens specifikt vad en kamrer gör då chefen ringde mig
angående detta, jag visste bara att det hade med ekonomi o göra…
Så jag har fått göra hemläxan o nu vet jag precis vad en kamrer gör…

Men det var inte lätt o ta reda på det…
Testa google.com här, t.ex >> (klickbar länk)

Nåväl…
Imårrnbitti kl 9.oo är intervjun inbokad…
O kl 13.15 är det dags för specialpedagogen på dagis…
Jag är både hoppfull, orolig o hemskt nervös!
Kanske till o med lite rädd…
Mest rädd för att inte bli tagen på allvar…
Men egentligen så är nog den risken oootroligt liten i vår sits…

Fullt ös, medvetslös…
Eller vad säger man???

Ha det gutt, alla därute…

Kommentera

