Händer inte mycket…


😮 Ja, det händer inte mycket här…

Jag mår väl fortfarande lika dåligt som sist…
Har inte gjort några större framsteg med allt det jobbiga,
men vad ska man göra, då personen i fråga vägrar lyssna??? 😮
*blir alldeles matt*

Ellioth är vansinnigare än nånsin… Blir bara värre o värre… 😦
Imårrn ska vi träffa specialpedagogen på dagis… Äntligen!
Så jag hoppas verkligen att hon har något hoppfullt att komma med!
Snart vet jag inte vad jag ska göra längre… Det är en ständig kamp!
O inget hjälper…

Nu ska jag kila o se vad ligisten hittat på nu under 3 minuter…
Det brukar kunna hinnas med en hel del… 😉

Ha det gutt…

Kommentera

