Tjejsnack v01.08 – Har du någonsin…?


Vecka 1/08
Har du någonsin… Ämnet kommer från Linda Strömbladh

  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
    Nej, det har jag verkligen inte…! 🙂
  • Blivit arresterad? Berätta lite?
    Hmm, ja det kan man kanske säga? Eller? 😮
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
    Nej! Det skulle jag verkligen aldrig göra!! 😛
  • Haft ett one night stand? Berätta lite?
    Nej, inte det heller! Jag har aldrig sex utan känslor!
    Det skulle aldrig falla mig in att ragga på krogen, t.ex…
    Det är ju rent ut sagt vidrigt o lösaktigt!!, anser jag… 😦
  • Busringt till någon, vem och varför?
    Oh ja!! Det finns det nog ingen som inte har gjort nångång…
    Började nog i 7-8 års åldern, o vet inte hur länge man höll på riktigt… 😉
Kommentera

