Du är utmanad!! Gör som jag… :)


”Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs,
detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.”

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
”Håller ni på spricker? Haha”

Vad gillar folk bäst hos dig?
”Ingen aning, sitter vid datan och glor. Hahaha”

Vilken raggningsreplik faller du för?
”Ingen aning, sitter vid datan och glor. Hahaha”

Vad var det första du sa imorse?
”Hon är galen. De har nog fått lite för mycket av fel mat.”

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
”Oki. Jag bråkar med ungarna här. Hahaha”

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
”Men det är ju ett tecken på uppskattning och förresten är jag rena
svärmorsdrömmen när jag är tillsammans med någon, det är bara
som kåt singel jag är ett svin! Det är lättare att få tjejer om man är
ett svin! Ingen följer med den snälla killen hem, sen får man ändra
stil om man märker att det finns känslor :-)”

Så vad säger du under förspel?
”Inte riktigt min stil…”

Och efteråt?
”Jag tror att min enda uppgift på jorden är att strula till det!”

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
”Så sent?”

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
”Hahaha det tål han.”

Vad sjunger ditt favoritband om?
”Han klaga på att de lät illa. Haha”

Fy fan!
Det där blev ju riktigt sjukt träffande…
*HAHAHA!*

Kommentera

