Det tar sig mer o mer… :)


😛 Körningen tar sig mer o mer…

Jag har nu kört totalt 8 lektioner hittills o saker o ting börjar sitta lite nu 🙂
Sen sist så har jag bytt körskolelärare då min förra körskolelärare inte
alls var en person jag trivdes med, på något plan alls…

Jag körde då istället med Eva, o det gick kanonbra!!! 😀
Helt avslappnad körning, ingen stress, ingen press, inget negativt alls…
Bara positiv körning, eller hur jag nu ska uttrycka mig… *ler* 😉
Allt flöt på väääääldigt smidigt! Jag körde hela min 50 minuters-
lektion helt utan stopp!! 🙂

Eva är en väldigt soft person med massor av humor…
En sådan humor som gör att man kommer ihåg regler mkt bra!! 😀

Eva är dock bara extrapersonal här nångång då o då,
så jag hann tyvärr bara köra med henne en lektion… 😦
*snyft*

Idag o igår har jag kört med Birgit! Hon är körskolechef här
o är oxå bra att köra med, säkert lika bra som Eva med, men
Eva trivdes jag allra bäst med… 😉

Nåja, nu är inte Eva här längre, men Birgit går precis lika bra…
Det är även skönt att få köra med lite olika lärare, då alla har
olika saker att ge… 😀

Nu är det Torsdagkväll o Frida & Marika har åkt hem över helgen…
Cecilia & Angelica åker imårrn kl. 8 till halkbanan i Eskilstuna o
därefter hem o kommer inte tebax hit nåt mer! 🙂 Det ”enda” dom
har kvar är uppkörningen… Angelica den 10/12 (tror jag det var),
& Cecilia den 20/12… Den 12/1-08 ska Cecilia även få sitt första
barn… Så det lär bli trångt vid ratten vid uppkörningen… 🙂 *ler*

Så, över helgen är det bara Jag, Jannica & Glenn som blir kvar här…
Får se vad vi ska kunna hitta på för nåt roligt?

En hel del pluggande blir det först o främst,
men sen så ska vi allt kunna hitta på nåt bus med!!! 😛 🙂 😀 😉

Ha det gott, alla!
*kramen*

2 responses to this post.

  1. nåt litet bus borde ni ju göra nu när du är själv 😉

    Krogen blev det! 😛
    Det var ju oxå en upplevelse i sig… Folket här blev som tokiga, som vampyrer…
    ”Åhhh, lite nytt blod… WOW! Hej var kommer ni ifrån?
    Var bor ni? Hur länge är ni här? osv osv…

    Men visst…
    Det var ju oxå en upplevelse (i sig)…
    *skrattar* 😛 😀

    /Nilla

    Svara

  2. Posted by Annelie on 11 november 2007 at 10:09 f m

    Hej! Håller tummarna för dig! Det här fixar du ska du se!
    Ser fram emot att läsa dina framgångar! Många kramar från norrland!

    Tack så mycket! 😛
    Det är mycket att ta in, men… På nåt sätt ska det gå!
    Man kan ju inte hålla på i all evighet med körkortet…
    Även om det ju känns så ibland… *ler* 😉

    /Nilla

    Svara

Kommentera

