Intensivutbildning för B-körkort, påbörjad!


😛 Ja, då var man på plats då…

Igårkväll anlände jag till körskolan efter ganska exakt 6 timmars resande…
Resan gick bra, tåg från Göteborg till Köping, buss från Köping till Fagersta,
o slutligen buss från Fagersta till Norberg, där jag nu hunnit landa… 😉

Det är ju inte för intet som det kallas intensivutbildning om man säger
som så… Utbildningen startade imorse med min första körlektion kl 8.00,
andra körlektionen kl 10.50
, o nu är det snart dax för min tredje
lektion idag kl 14.10…
*puh*

Just nu så är jag faktiskt aningens nervös…
Om bara en timme så ska jag vara ute på landsvägen o köra för första gången!
Det jag kört hittills är bara på en grusplan, helt utan trafik… *ler brett*

Så…
Håll tummarna för mig nu…

Det känns skönt att veta att bilskolläraren
faktiskt har bromspedal på sin sida med…
*
skrattar gott*


3 responses to this post.

  1. det kommer gå gott det här 🙂

    Svara

  2. Posted by annmysterie on 06 november 2007 at 8:47 e m

    Oj, det var en evighet sedan sist :-)Hoppas att allt är bra med dig?Så du ska ta körkort?Det kommer du aldrig ångra.
    Lycka till 🙂

    Svara

  3. Posted by Katarina Westerberg on 02 april 2008 at 9:22 f m

    Hej!
    I sommar ska jag på intensivkurs för körkort i Norberg så jag har googlat lite och hittade din sida. Jag undrar om du skulle vilja berätta lite för mig om hur det va på Norbergs trafikskola och om det finns något tips du skulle vilja ge?

    Med vänlig hälsning

    Katarina Westerberg
    katarina_w19@hotmail.com

    Svara

Kommentera

