Mitt liks värde…


Jag tog mig friheten att tagga mig via Sonja

Så här mycket är jag värd som lik, i dagsläget… *hmm*

Mitt kadaver idag…

2 responses to this post.

  1. Haha. Det där var inte speciellt seriöst men Marcus verkar lite konstig i huvudet. Men att han säkert är en kärleksfull eller vad fan du sa.. människa. Betvivlar jag inte. Han verkar bara lite.. konstig.

    Svara

  2. Posted by annmysterie on 15 oktober 2007 at 8:44 f m

    men här var det länge sedan du skrev..vad har du tagit vägen?…
    Hm, kram i alla fall och hoppas att du mår bra.

    /Ann

    Svara

Kommentera

