Lite mer morphing… *kul*


jag o benji… Jag & Benjamin…

jag o ellioth… Jag & Ellioth…

figge o ellioth… Fredrik & Ellioth…

2 responses to this post.

  1. Det syns på morphningen mellan dig och benjamin att ni verkligen är LIKA! Ni har redan typ likadana ansikten 🙂

    hahaha fredrik å elliot-morphningen skulle man inte vilja möta i en mörk gränd! 😀

    Tycker du?
    Jag tycker dom är skitsöta!
    Precis som i verkligheten… 😉

    Svara

  2. Shit, de är skitläskiga! Den sista ser helt brännskadad ut 😦

    Svara

Kommentera

