Fredagsfyran v32.07


Fredagsfyran v32.07

Tema: Sova

1) Vad har du på dig när du sover, om något?
Jag sover alltid naken… Kan inte med en massa jobbigt tyg på kroppen!

2) Sover du på sidan, på rygg eller på magen?
Förut sov jag alltid på sidan i fosterställning, under graviditeterna har jag velat sova på
mage, men varit för tjock om magen för det, o nu efter graviditeterna så sover jag precis
som jag känner för för stunden… På mage, på rygg, på sidan, i fosterställning, sover
ståendes på händer, med fötterna på kudden… Precis hur jag vill, med andra ord… 😉
*härligt* 

3) Bäddar du sängen varje dag?
Verkligen inte… Men ofta gör jag det iaf…
Min sambo gör det dock aldrig… *ler brett*

4) Har du med dig något i sängen (gosedjur etc)?
Nej, förut kröp det upp en liten gosse lite då o då…
Men numera har jag bara min käre sambo som gosedjur! 😛
*gosigt det med*

sovställning…
Klicka här
för att se hur din sovställning avslöjar dig >>

Kommentera

