På tal om Åsele marknad…


😛 2 av många anledningar att inte missa Åsele sommarmarkad år 2007.

För mig fanns det väldigt många anledningar att inte missa Åsele sommarmarknad…
För det första så saknar jag alla mina vänner i Åsele… Hade verkligen sett fram emot
att i år äntligen få återse alla mina ”gamla godingar”… *ler brett*

Framförallt så hade jag sett fram emot att träffa min vän, Robert Molander…
Robert spelade teater på marknaden i år… O det är inte någon engångsföreteelse… 😉
Robert är o har alltid varit en riktigt teaterapa utan dess like… 😛
Han spelade alltid teater, var o varannan dag… Egna shower hemma i vännernas
vardagsrum, på fester, osv… Robert har, kort sagt, alltid levt för sin teater…
O han är grym på det med!!! Helt rätt väg i livet för honom!!! 😛

Här är Robert med i Åsele sommarmarknads reklamblad…
Robert Molander…

I samma tidning hittar man även världens härligaste o sötaste gosse!
Den allra sötaste gossen på jorden… Ja, det är faktiskt sant…
😛 😉 😀 🙂 😀 😉 😛 Min son, Benjamin!!! 😛 😉 😀 🙂 😀 😉 😛

Här är bilden på honom som var med i Åsele sommarmarknads reklamblad…
Benjamin…
På bilden, från vänster:
Arne Pettersson, Benjamin Ejemalm, kusinerna Emelie & Ellinor Ålstig, samt farfar Christer Ålstig!

Sen fanns det fler anledningar att inte missa marknaden,
men dom är jag inte så korkad att jag berättar om här…
*ler brett*

Kommentera

