Frågor till mina vänner (o alla andra som vill svara)


Frågor till mina vänner…
Låt höra vad ni vet om mig! 😛

(posta ditt svar som en kommentar här i bloggen)

1. Vad heter jag?
2. Var möttes vi första gången?
3. Vad tror du mitt andranamn är?
4. Hur länge har du känt mig?
5. Hur väl känner du mig?
6. Dricker helst?
7. Äter helst?
8. Tror jag på Gud?
9. När du såg mig vad var ditt första intryck?
10. Vad är min hårfärg?
11. Ögonfärg?
12. Har du nånsin varit kär i mig?
13. Vad är min sämsta sida?
14. När är jag född?
15. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
16. Vilken sorts musik lyssnar jag på?
17. Vad är min bästa sida?
18. Är jag blyg eller framåt?
19. Har jag några speciella talanger?
20. Skulle du kunna pussa mig?
21. Vilket är ditt bästa minne med mig?
22. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
23. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
24. Vilket band gillar jag bäst?
25. Det roligaste jag har sagt till dig?
26. Skulle du kalla mig rolig?
27. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
28. Var kommer jag ifrån?
29. Hur många barn har jag?
30. Vem är mitt livs största kärlek?
31. Vilka 3 ord beskriver mig bäst?

Ja…
Se så…
Låt höra 😉
*oerhört nyfiken*

One response to this post.

  1. Posted by Fredrik Berggren on 13 juli 2007 at 2:47 e m

    1. Vad heter jag? Phernilla
    2. Var möttes vi första gången? Piteå
    3. Vad tror du mitt andranamn är? Lena
    4. Hur länge har du känt mig? Typ 10 år
    5. Hur väl känner du mig? Inte alls numera
    6. Dricker helst? Läsk
    7. Äter helst? Grillat
    8. Tror jag på Gud? Nix
    9. När du såg mig vad var ditt första intryck? Sexig
    10. Vad är min hårfärg? Mörk
    11. Ögonfärg? Brun
    12. Har du nånsin varit kär i mig? Jo
    13. Vad är min sämsta sida? Lättretlig
    14. När är jag född? 790802
    15. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Nej
    16. Vilken sorts musik lyssnar jag på? Pink Get the party started
    17. Vad är min bästa sida? Barnkär
    18. Är jag blyg eller framåt? Framåt
    19. Har jag några speciella talanger? Vet inte
    20. Skulle du kunna pussa mig? Nej tyvärr
    21. Vilket är ditt bästa minne med mig? Bilsemester i en Mercedes
    22. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Pysslig, Barnkär, Lättretad
    23. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Skicka sms
    24. Vilket band gillar jag bäst? Vet ej
    25. Det roligaste jag har sagt till dig? Kommer inte ihåg
    26. Skulle du kalla mig rolig? Ibland
    27. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? Rebell
    28. Var kommer jag ifrån? Kiruna
    29. Hur många barn har jag? 2
    30. Vem är mitt livs största kärlek? Vet ej
    31. Vilka 3 ord beskriver mig bäst? (Rad 22)

    Svara

Kommentera

