Kattungeflyttande nr 1…


😛 Nu ska jag sova gott o hoppas att jag vaknar i tid till jobbet i ottan…

Jag ska upp kl 05.30 o blev tvungen att börja snickra ny kattbädd åt
Thindra o kattungarna nu inatt då hon kom på att dom nu ska sova i
vårat sovrum, o inte i valplådan längre…

Nåja…
Bra kvinna reder sig själv!!! 😀

Sambon åkte till stan o jobbade lite (skickar hem bussar från festivalen
Pier Pressure i stan), o jag snickrade på egen hand ihop kattbädden… 😉

Det går ju inte att ha dom helt öppet på golvet i sovrummet ännu, dom är
ju bara 1 vecka gamla… Det är på tok för stor yta! 🙂

Nu ska jag sussa gott o hoppas på att vakna i tid, som sagt! 😉
Gonatt folks…

😛 Lilla grå för en vecka sen… *yummie yummie*
Lilla grå äter gott…

😛 1 vecka gammal bild… Dom är bra mkt större idag!
Matfabriken öppen…

2 responses to this post.

  1. Posted by annmysterie on 02 juli 2007 at 9:06 f m

    hej Phernilla!!Dina kissar är helt underbart söta.det är så man skulle vilja ha hela bunten :-)Kram och nosgos till alla småkissarna/Ann

    Svara

  2. Hej! Härliga små kissemissar, det goaste som finns!
    Du har ramlat in på en gammal sida hos mig, mina kattungar föddes för ett år sedan!
    I år har vi inga, för nu är bägge katterna, mor och dotter, steriliserade!
    Efter två år med kattungar tyckte vi det räckte, dels för att vi inte kan låta bli att behålla en varje gång, dels för att det kan vara knepigt att hitta nya och bra hem till dem.
    Ser på blocket vilken himla massa kattungar som söker nya hem!
    Hoppas det går fint med era, och att dom hittar bra hem!
    Ha det gott!

    Svara

Kommentera

