Tandhelvete, dööööö!!!!!!


Jag har en tand som behöver rotfyllas och jag har tid hos tandläkaren den 19/6 för
att laga denna. Problemet är att det är ett mycket stort hål, rätt ner i tanden,
som gör sååååå satans ont så det går inte att i ord beskriva!!!

För att förklara hur ont den gör så kan jag ju säga som så här:

Jag har tagit 2 st Tradolan + 2 st Diklofenak och tandvärken släpper verkligen INTE!!

Jag ringde nyss 112 för att få tag i jourhavande tandläkare o fick där ett
nummer till tandläkarn som man kan ringa efter kl 8 på morgonen… 😮
Men hur f*n ska jag klara av att vänta tills dess????

Har INGA starkare värktabletter hemma o denna tanden tar död på mig snart!!! 😦

O hemska tanke…
Vad hade jag gjort om jag inte hade haft dom här värktabletterna hemma???
För en del av smärtan måste dom ju ha tagit bort iaf, väl??? Jag vågar inte
ens tänka på hur ont jag hade haft utan dom… 😮

Snälla… Låt dessa 3 timmar gå otroligt fort!!!

Kommentera

