Tjejsnack v21.07


Träning
(Veckans frågor kommer från Jenny)

  • Varför tränar du?
    För att hålla kroppen i något så när trim, plus för att jag i ärlighetens
    namn verkligen behöver tappa en jädrans massa kg efter senaste barnet…

  • Hur ofta tränar du?
    Jag tränar så ofta jag får möjlighet, ibland ofta, ibland lite mindre…
    Det är ju inte helt lätt att pussla med detta som småbarnsförälder… 🙂

  • Vad brukar du träna?
    Jag brukar promenera, cykla, osv… Inte mer avancerat än så just nu,
    men jag har planer på att börja träna på gym igen snart, det är såååå
    härligt… 😉 😛 🙂 *saknar tiden då jag tränade på gym 3 dgr/vecka*

  • Finns det något negativt med träning?
    Nej, det gör det väl inte… Skulle väl isåfall vara att det som i mitt fall är
    så svårt att fixa o trixa så man kan komma iväg o träna då man har en
    liten 1½-årig gosse hela tiden då pappan jobbar i stort sett jämt, tyvärr!

  • Finns det något positivt med träning?
    Det finns la enbart positiva saker med träning, det är nyttigt för kroppen,
    hälsosamt, du blir friskare, piggare, mår bättre, har mer ork, är starka både
    fysiskt o psykist, du får mycket bättre immunförsvar… osv osv osv… 😛
Kommentera

