Magen har börjat synas nu… :o)


😀 Magen har börjat synas nu…

I Torsdags så undersökte jag Thindra’s mage ordentligt,
men det hade då ej blivit någon kalaskula ännu… Det enda
dräktighetstecknet hon haft tydligt på sistone är att bröst-
vårtorna blivit större o tydligare…

Osså nu igår (Fredag) så kom hon o mötte mig i dörren
efter jobbet, o då såg jag på långt håll, till o med, hur
rund o go hon har blivit… 😉 Då hon gick så vaggade
magen, av o an, från sida till sida… *så sött* 😛

Nu känner man även att hon har bebisar i magen…
Det som skett är ju då att magen nu i 5e dräktighets-
veckan har flyttat sig nedanför bröstkorgen o därmed
alltså revbenen, så nu har den lite mer plats att ”bre ut”
sig på… Så nu ser man magen tydligare… 😉

😛 Så sött…
Här en bild på vår vackra Thindra!
(dock ej fotad idag, men vacker ändå…)

Thindra i favoritfönstret ;-)

3 responses to this post.

  1. Vad skoj med kattungar! Nu är det inte långt kvar tills hon föder.
    Min Nova födde 3 söta ungar 26 april. ^^

    Svara

  2. Posted by annmysterie on 21 maj 2007 at 11:46 f m

    Vilken sötis :-)Har en utmaning på min sida till dig 🙂
    kram kram

    Svara

  3. Vilken söt kisse!!

    Svara

Kommentera

