Stress, stress, stress… *blärk*


😮 Gissa om jag är stressad här, eller?

Det fullt upp, som vanligt! 🙂 Fast nu mer än vanligt!

Jag har fått ytterligare ett jobb, så jag börjar där imårrnbitti…
Tyvärr på tok för tidigt för mig, men men… Man ska inte klaga
då man får jobb… Klockan 06.00 får jag sätta mig på cykeln o
cykla 4,5 km till jobbet! ( har ej körkort 😦 )
Gissa om det känns tungt???

Sen jobba till 16, stressa iväg o hämta lilleman hos farmor,
som då haft honom halva dagen, o pappa fått vara ledig 3 timmar
på f.m. för att dagiset valt att ha en fortbildningsdag just imårrn
och därav håller dagiset stängt! *suck* 😦

På Måndag blir det lika stressigt igen, för då jobbar jag likadant,
plus att sambon är i Tyskland då genom jobbet, så han är inte hemma
förrän sent på kvällen, så då ska det stressas till dagis igen… *puh*

Dessutom ska jag nu ringa o boka om hans tid för 18-månaders
vaccinationen igen
, för det är dags för den på Måndag kl 13, o det
känns inte så bra att sticka iväg från jobbet dag 2 till bvc… *gah* 😮

Ibland är det bara såååå stressigt!

Kommentera

