Vilken vecka… *stön*


😮 Det har varit en sjuk vecka, detta…

Både på gott och ont…
Det har varit en riktigt bra vecka,
samtidigt som det varit en riktig skitvecka!

Jag har fått ytterligare ett arbete, dör börjar jag på Fredag denna veckan…
Imårrn ska jag med ”chefen” o köpa arbetskläder… Inte illa alls… 😉
Det är en riktigt härlig arbetsplats!! Alla är superglada, supertrevliga,
superbra stämning… 😛 Helt enkelt, precis vad jag behöver…

😦 Men sen har det hänt en hel del tråkiga saker med…

Min vän Monica fick åka med sin hund Måns till veterinären
akut igårkväll… Han var totalt förlamad i hela bakre delen
av kroppen… Detta visade sig vara ett diskbråck, som kommer
att vara tvunget att opereras… Stackars gossen kan inte gå,
ej heller stödja på bakdelen… 😦

Sen, som om det inte räckte med detta, så råkade min vän
Monica (Måns matte, samma person alltså) ut för ytterligare
en tragedi idag… Idag så somnade nämligen hennes katt Vilda
in för gott, helt oväntat, i hennes famn… *läskigt*

Jag sänder en tanke åt mina vänner ikväll:
Monica, Måns och Vilda…

One response to this post.

  1. nej vad sorgligt … 😦
    men vad härligt du har jobb!! men nu är du ju inte tillgänglig som barnvakt dygnet runt längre, aj aj 😉

    Svara

Kommentera

