Skojjiga googlesökningar som genererat träffar hos mig…


😛 Skojjiga googlesökningar som genererat träffar hos mig…

  • Uppnäsa
  • Munkavle
  • Vad är klockan? (det är den vanligaste träffen, tror jag)
  • ”hicka +radio +fick +hickar”
  • ”kortedala ett öga galen”
  • ”sin et vul” (på sajten www.google.ca) Vilket land är det?
  • amoxicillin (vad är det för någe?)

One response to this post.

  1. vilka normala sökningar du har ändå! jag har mest ”åderbråck i underlivet” och sånt 🙂 man kan ju undra va min blogg handlar om egentligen!

    Svara

Kommentera

