Tjejsnack v20.07


Hur mycket man är du?
(Veckans frågor kommer från Pernilla)

  • Byter du glödlampa om det går en?
    😛 Ja, självklart! Hur svårt är det att byta en glödlampa liksom?

  • Tankar du bilen?
    😛 Nu har jag ju inget körkort, men… Hade jag haft ett körkort så
    hade jag ju inte skickat gubben att tanka min bil, det är ju inte speciellt
    avancerat att tanka bilen… Lätt som en plätt! 🙂

  • Vet du vad man gör om en propp går?
    😛 Ja, det vet jag o jag klarar att byta ut dom själv…

  • Vet du hur man installerar tv-kanalerna på en ny tv?
    😛 Ja, det vet jag!
    O det är alltid jag som gör sånt härhemma!
    Samma sak med att montera ihop nya IKEA-möbler, eller liknande
    saker, installera videon, söka in kanalerna via videon, etc… 🙂

  • Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
    😛 Ja, det gör jag med!
    Vi har haft stopp i vasken i köket samt i
    det handfatet i lilla toaletten några gånger i år, o det har jag fixat,
    helt o hållet själv… Samma sak här, svårt är det inte, däremot kan
    det vara jävligt grisigt, men…
    Det är ju en annan femma det… 🙂


Att döma av mina resultat så är jag alltså mer man än kvinna?
Vad är det för dumt påhitt egentligen? Det är la ingen manlig syssla att
göra just dessa saker, o det finns la inget som är speciellt manligt, eller
kvinnligt heller, måste jag säga… *suckar*

One response to this post.

  1. haha! jag tror jag också måste svara på dom här!

    Svara

Kommentera

