7 saker som gör mig glad o lycklig…


Jag var inne på Mais Oui’s blogg och hittade där en utmaning som lät intressant!

Här kommer mina svar…
7 saker som gör mig glad och lycklig:

  1. Mina underbara barn

  2. Min familj

  3. Jag har fått jobb över sommarn och fortfarande så ringer arbetsgivare o erbjuder mig jobb!

  4.  Jag har lyckats motstå alla frestelser under 2 veckors tid hittills o hållit mig stenhårt till
    min Modifastkur, vilket resulterat i att jag kommit en bra bit på väg med min viktnedgång!
    Det fungerar verkligen jättebra o jag är stolt över mig själv! 🙂
    (-5 kg på 2 veckor hittills!)

  5. Vi har hittat vårt hus (kanske inte drömhuset) o trivs bra o slipper nu trängas i en 3a, på 65 m2,
    på tredje våningen längre… 2 vuxna, 2 barn o en katt samt akvariefiskarna! 😛

  6. Vår vackra misse Thindra väntar smått till den 21 juni o det längtar jag otroligt mycket efter! 😛

  7. Sommarn är på väg o det är underbart! 🙂 Lilleman är friskare nu dessutom, som en direkt följd av det…

Jag gör som ”Mais Oui” och väljer inte ut någon speciell till utmaningen.
Ni får gärna anta den -).

Ha det gutt!
Kramen…

signatur…

One response to this post.

  1. Hej! Kul att du hade länkat till mig. Nu skall jag läsa lite hos dig. Ha det bra!

    Svara

Kommentera

