Vaken med P3 & P4!


😀 Är det många fler med mig som älskar detta programmet?

Jag fullkomligt älskar det! Verkligen…
Det är ett helt underbart program o ingen natt är den andra lik…
Jo, det som är samma lika varje dag, det är tävlingarna, men…
I övrigt så är det nya samtalsämnen o frågor som tas upp varje
natt som gör att man stannar upp o funderar lite extra över
alltsammans…

Detta programmet är det perfekta programmet för alla som av
någon anledning är vaken om natten… Kanske jobbar man natt,
kanske har man bara svårt att sova, kanske nattammar en bebis,
kanske hör man till dom snuskigt morgonpigga pensionärerna
som kl 4 redan hunnit diska, slänga in en bunke med matbröd i
ugnen, slå på tvättmaskinen, etc etc… 🙂

I mitt fall så följer jag programmet för att jag inte kan sova…
Eller… Det är nog snarare så att jag inte kan sova för att jag
följer programmet! 😀 😉 😛

Nåja… 😮
Jag klagar inte…
Det har blivit en vana o jag älskar den!
Det är en god vana, o samtidigt en dålig vana!

Men…
Nåt ska man allt synda med!!!

Så…
I mitt fall så nattsyndar jag (varje natt) med:
”Vaken med P3 & P4” 😉 😛 🙂 😮 😀

…och det tänker jag fortsätta med…

signatur…

Kommentera

