Fredagsfyran v.17.07


Tema: Ombytta roller

  1. Nämn något som du tyckte var ute förut, men som känns inne nu.
    Oj, nu står det helt stilla… Mysbyxor kanske, det skulle jag aldrig ha tagit på
    mig förut, men då jag väntade Ellioth blev jag till sist så stor att det inte fanns
    något annat som satt bra på mig, så då fick det bli mysbyxor… 😉
    Nu först, då Ellioth hunnit bli 1½ år så har jag börjat kunna klä mig i jeans igen!
    Dom har helt enkelt inte suttit lika skönt som mysbyxor… Inte förrän nu iallafall 😉

  2. Nämn något som du tyckte var inne förut, men som känns ute nu.
    Oj oj oj, allt som hör till 80-talsmodet, typ… *garvar* 😀

  3. Nämn något som du brydde dig om förr, men som du inte bryr dig om nu.
    Oj, bryr mig inte alls så mycket om utseendet nu, som jag gjorde förr… Eller visst,
    bryr mig gör jag ju, men jag kan gå ut osminkad, jag skiter i om jag får en finne,
    eller vad det nu kan vara… (finnen var bara ett ex. i vad som kunde blivit en mycket
    längre förklaring… *s* ) 🙂

  4. Nämn något som du inte brydde dig om förr, men som du bryr dig om nu.
    Oj, det var en väldigt bra fråga… *filurar ett slag*
    Denna vecka var frågorna faktiskt svårare än vanligt! *ler*
Kommentera

