Glad rapport från min viktresa…


😀 Ja, som ni alla vet så har jag startat min viktresa…

Jag kör benhårt på Modifastmetoden o kämpar friskt!
Jag startade i Måndags och redan nu 2 dagar senare
har jag tappat hela 2,8 kg i vikt… *verkligen imponerande*

Etapp 1
Startdatum: 070423
Slutdatum: 070603
Startvikt: 84,5 kg

Så här går det för mig…
(dag för dag)

 Datum   Vikt   Skillnad  Vägning  Övriga anteckningar
 070423  84,5 kg    morgon  Startdatum idag!
 070424  82,9 kg  -1,6 kg
 kväll  Dag 2.
 070425  81,7 kg  -2,8 kg  morgon  Dag 3.
         
         
         
         
         
Kommentera

