Är detta min lyckodag, eller nåt?


😀 Ja, man skulle kunna tro det va?

  1. Först fick jag så glada nyheter då jag ställde mig på vågen
    som visade mig att jag hade lyckats gå ner hela 2,8 kg på
    bara två dagar… 😉
  2. Sen hann jag inte ens smälta det riktigt, innan telefonen
    ringer… Här kommer nästa glada nyhet… Jag har fått
    jobb & börjar jobba Onsdag den 2 maj… 🙂

WOW liksom…
Måste dricka ett glas vatten o skåla med mig själv…
Ja, vatten är ju det enda jag får dricka… :-p

*tjings for now*

2 responses to this post.

  1. jag är nyfiken på var du fått jobb 🙂

    Svara

  2. Åh, grattis!!!!

    😀

    Jodå, vi kommer småningom. Saknar er.

    Svara

Kommentera

