Anställningsintervju i antågande…


😀 Då var det snart dags för veckans första anställningsintervju då…
Närmare bestämt om 7½ timme…

Ja, jag vet… Jag borde verkligen ligga o sova just nu, men…
Jag är alldeles för pigg för att lägga mig… Typiskt! *hmm*

😀 Nåja…
Jag ska iallafall kila ner i köket o hämta lite mer vatten…
Jag började ju som bekant med min viktminskningsdiet idag…
Det har gått riktigt bra faktiskt… 😀 *glatt överraskad*

Det består nu under dom första 2 veckorna av:

  • 4 st shakers/dag…
  • minst 2½ liter vatten om dagen…
     

Vanilj samt potatis/purjolökssoppan är riktigt goda!

Hallonshaken däremot, den var det vidrigaste jag stoppat
i mig på väldigt länge… På flera evigheter faktiskt… 😦 Uäck!!!

O dessa chokladbars…
Dom ska vi nog inte ens prata om…

Imårrn blir det dessutom Ellioth’s första dag på dagis på (håll i er nu) 19 dagar!!!
I hela 19 dagar har den lille stackarn varit hemma o varit sjuk precis hela tiden

Det har sett ut ungefär så här:

  • Ögoninflammation
  • Eländig snuva
  • Ögoninflammation
  • Eländig superslemmig hosta
  • Eländig snuva
  • Ögoninflammation
  • ”Vanlig” hosta
  • ”Klar” Snuva
     

 O nu äntligen är lilleman frisk igen…
Äntligen, äntligen, äntligen 🙂

Så nu vet jag en liten gosse som kommer att vara så
otroligt glad imårrnbitti då han får komma på dagis… 😉
För, tro mig… Han har verkligen saknat sitt dagis!

Håll nu tummarna för mig imårrn kl 11…
För då är jag på anställningsintervjun! 🙂

*smått nervös*
/Nilla

2 responses to this post.

  1. Lycka till gumman=)
    Du har en utmaning på bloggen min!
    Super kramar

    Svara

  2. Posted by sara on 06 juli 2008 at 7:16 e m

    hej hej

    Svar:
    Hej? Vem där?

    Svara

Kommentera

