Inredningstips önskas: Ellioth’s rum!


Vad tror ni om detta?
(alla bilder nedan är klickbara för större bild)

I dagsläget så ser Ellioth’s väggar ut så här…
(möblerna på bilden är inte Ellioth’s)

Ellioths rum…

Nu sitter jag o planerar en omtapetsering
o är inne på något liknande som detta…

Alternativ 1:
Ellioths rum - Bilar…

Alternativ 2:
Ellioths rum - Nalle Puh…

(behöver jag tillägga att jag är löjligt förtjust i Nalle Puh) 😉

2 responses to this post.

  1. Posted by annmysterie on 22 april 2007 at 8:33 e m

    Jag skulle nog satsa på Nalle Puh.det är mer tidlööst än ”Bilarna 🙂
    *kram kram*

    Svara

  2. Posted by themarsch on 23 april 2007 at 6:48 e m

    Den första är alldeles för kylig tycker jag. Främst för att jag hatar mitt blåa sovrum. hehe

    Svara

Kommentera

