Jag är upprörd!


uppercase-slag…

😦 Jag är upprörd!
Så jävla upprörd!!!

Varför undrar ni säkert då?
Men, det kan jag av olika skäl inte berätta…

Men jag kan säga som så att det finns människor
som verkligen lägger ner hela sin själ på att lyckas
med att totalt bryta ner en annan människa… 😦

Det tycker jag är så jävla sinnessjukt så det finns inte!
Vad är det för ett jävla beteende???
Hur fan är man funtad som person om man lever för att göra så???

Jag är glad att jag inte känner denna personen som nu
tryckt ner min vän så att hon knappt ens orkar andas
längre, samtidigt som hon har ett rent helvete hemma
med barn i känsliga åldrar…

Hade jag kännt henne så hade jag nog slagit in pannbenet på henne just nu!

Såna här idiotiska terrorfasoner accepterar jag inte!
INTE
på några som helst villkor…

Om du läser detta (vilket jag vet att du gör om du hittat in hit)
så hoppas jag att du tar åt dig av vartenda litet ord o ser till
att börja rannsaka dig själv o söka hjälp… Proffessionell hjälp!

För det verkar du tamejfan vara i akut behov av!

Tack o hej från mig!!!

Kommentera

