Mitt nya liv börjar till veckan…


 

Mitt nya liv börjar till veckan… Ja…Som ni alla ser ovan så är jag på väg att börja ett nytt liv…
Ett nytt lite hälsosammare liv (eller mycket hälsosammare)!

Jag har under 15 månaders tid, i perioder, försökt att bli av
med mina graviditetskilon, som tyvärr blev galet mycket
för många… (37 st hela kilon totalt)…

Så nu väger jag 85 kg (trodde jag), det visade sig igår då jag
vågade mig på att bestiga vågen att jag numera väger inte
mer än 83,6 kg (verkligen en positiv överraskning)…

Så, jag ska gå ner från 83,6 kg till 58 kg…
Jag tänker dock inte ha något måldatum, utan jag kör på
med mina shakers (som jag är rädd smakar skit, rent ut sagt)
i perioder om 6 veckor… Då det gått 6 veckor så tar jag ett
nytt beslut om huruvida jag ska fortsätta med denna diet, eller inte…

Detta baserat på:

  • Hur mycket jag lyckats gå ner?

  • Hur jag mår rent fysiskt?

  • Hur jag mår rent psykist?

  • Har jag mer ork?

  • Bättre kondis?
    (den måste verkligen förbättras *puh*)


…osv osv…

Så…
Håll alla tummar o tår för mig nu, mina vänner… 😉

PS: Varför jag börjar nästa beror på att
det är då jag får tag i mina shakers… 😉 😛 😀

3 responses to this post.

  1. jag hoppas att du lyckas!! 🙂

    Svara

  2. Posted by Ann Mysterie on 17 april 2007 at 10:56 f m

    Önskar dig all lycka med viktminskningen.Jag lovar att heja på 😉
    *kram*

    Svara

Kommentera

