Fredagsfyran v14.07


Fredagsfyran v 14 2007

Tema: Svåra val

  1. Om du tvingades välja mellan att bli blind eller döv, vad skulle du välja?
    Döv… Då kan jag fortfarande se mina barn utvecklas, se alla reaktioner, alla deras
    spontana uttryck vid nya intryck, osv… Hade jag varit blind hade jag bara hört,
    men inte kunnat se… Känns overkligt! Det hade varit mycket jobbigt!! 😦

  2. Om du tvingades välja mellan att dö av kyla eller av hetta, vad skulle du välja?
    Hetta… Lätt av hetta 😀 Jag avskyr att frysa… *alltid frusen av mig*

  3. Om du tvingades amputera antingen en arm eller ett ben, vad skulle du välja?
    Jag skulle välja en arm… Lätt!

  4. Om du tvingades välja mellan att se på porrfilm tillsammans med dina föräldrar
    eller se på en porrfilm, där dina föräldrar hade sex, vad skulle du välja?
    Valet är mycket enkelt! Se porrfilm tillsammans med mina föräldrar…
    För jag hade nog kräkts om jag varit tvungen att se mina föräldrar ha sex…
    Vissa saker ska barn slippa, av förklarliga själ… *blääää*
Kommentera

