Anställningsintervju avklarad!


😀 Idag har jag varit på anställningsintervju…

Jag har sökt jobb som Personlig Assistent åt en tös på 8 år…
Idag träffade jag hennes mamma för en intervju… 😉

Hennes mamma var en väldigt lättsam person och vi kom bra överens.
Ni vet, så där bra överens så man nästan skulle bli förvånad om man
inte skulle få jobbet… 😮

Men hon skulle iallafall träffa några fler som sökt denna tjänst,
och sen skulle hon höra av sig i nästa vecka med besked… 😉
Vi var ca 25 st som sökt tjänsten, och många hade hon gallrat bort!

Hoppas, hoppas, hoppas att jag får detta jobbet! 😀
😀 Jag vill verkligen ha detta jobbet!!!!!!!

One response to this post.

  1. awww… håller tummarna 🙂

    Svara

Kommentera

