Fredagsfyran v13.07


Fredagsfyran v 13 2007

Tema: Plötsligt

1) Om du plötsligt kunde prata ett språk (förutom svenska) flytande, vilket skulle du välja?
Kanske Italienska, eftersom en av mina kusiner numera bor i Italien… Det hade ju kunnat vara trevligt
att åka ner o hälsa på dom därnere o överraska hela släkten med att kunna flytande Italienska… 😉
Malin hade då tappat hakan ordentligt… *ler brett*

2) Om du plötsligt kunde förvandla dig till vilket djur som helst (och tillbaka), vilket skulle du välja?
Hm, då hade jag nog valt en elefant, det är det djuren jag kan likna mig mest med… Väger nog lika mycket! *LOL*

3) Om du plötsligt kunde frambringa en nu levande person till dig, vem skulle det vara?
Oj, en nu levande person? Det måste jag filura lite över, ett slag… 😉

4) Om du plötsligt kunde se in i framtiden, hur långt skulle du vilja se då?
Jag skulle vilja se till den dagen då mitt liv är så komplett som möjligt… 😀
*hade varit mycket intressant*

Kommentera

