Köpt sulky till Ellioth…


Idag besökte vi Harald Nyborg…

Där blev det till att köpa en sulky till lilleman…
Ett riktigt klipp måste jag säga… Visst, den är
lite stel o så, men… Då slipper jag släpa på den
stora vagnen var än vi går…

Nya sulkyn…

O dessutom så har jag lånat ut den till min kusin
som kommer till Sverige på semester imårrn… 😀
Min kusin o hennes man o deras två barn bor i Italien…

Men nu ska kussen o hennes barn vara i Sverige i
en hel månad, o att ta med barnvagn o bilstol på
flyget var inte att tänka på… Fy fasen så dyrt… :o(

Så dom lånar våran vagn o vårt babyskydd
under tiden som dom är här i Sverige… 🙂

Sen åkte vi ut till min andra kusin Marina o
lämnade vagnen… Marina & Petter ska ha en liten
bebbe, o sist vi träffades (för ca 2 veckor sen) så
hade hon ingen mage alls… Men nu fanns allt en
liten kalaskula där… 😉 Så sött… *tihi*

Söta Marina…

Dom hade varit på det allra första UL:et idag…
En liten vilde/vilda fanns det allt därinne…
H*n studsade mellan väggarna redan, i vecka 13… 🙂

Kommentera

