Shoppat döskallar till lilleman


😀 Idag blev det shopping till lilleman…

Tog bussen till Nödinge för att besöka Lindex o hitta ett par BRA handskar till lillgossen
(det kändes dock väldigt galet att köpa dom just idag då det var 15 + utomhus, men men)

Väl där så hittade jag dessa handskar, en kanonfin mössa med (som planerat), den är
görfräck med döskallar på… 😉 Hittade även ett par svarta jeans som jag inte kunde
motstå, samt en blå/vit-randig tröja med en stor svart döskalle på… 😉

😀 Gissa om lilleman kommer att vara görstilig på dagis imårrn, eller vad?

Nu är det bedtime för mig, ska upp o jobba tidigt imårrn…
Jobbar 7.45 – 16.15 o bussen till jobbet går kl 06.58…

Så nu ska jag brottas med kudden…

Bloggar mer imårrnkväll då jag har bättre om tid!!

*natti natti*

One response to this post.

  1. jag måste hitta vårkläder till fia. känns skitsvårt!! alla täckbyxor är ju VARMA

    Svara

Kommentera

