PUK-spärrad mobil, ingen puk-kod!


JAHAPPS!

Då var det dax då… Ellioth lyckades spärra min mobil idag…
Så nu säger den ”PIN blockerad! Ange PUK-kod” 😦

Har jag koll på vad jag har för PUK-kod? 😮
SVAR: NEEEEEJ!

Suck…
Som om jag inte var nog avskärmad från omvärlden redan,
nu har jag bara en hemtelefon att bli nådd på… *gillar inte alls*

2 responses to this post.

  1. Fan jag har också fått puk koden spärrad! och dom där jävla halebop har ingen support! vad lycklig man blir! grrrRRRRR!!!!

    Svara

  2. Posted by Jerre on 27 februari 2008 at 10:33 e m

    testa att byta simkort eller låsa upp telefonen

    Svar:
    Jag avvaktade pukkod från operatör o låste upp igen 🙂

    Svara

Kommentera

