Pensionärsfamiljen?


Så här stiliga blir vi som pensionärer… 😛
Jag är faktiskt lik min farmor där…
*lite tufft faktiskt*

Gammal Jag
Jag

Gammal Fredrik
Fredrik

Gammal Benjamin
Benjamin

Gammal Ellioth
Ellioth
Osså originalfotona då 😉

Jag
Jag…

Fredrik…
Fredrik…

Benjamin…
Benjamin…

Ellioth…
Ellioth…

4 responses to this post.

  1. vilka SNYGGINGAR!! 😀 Fredrik såg ju verkligen gammal ut.. Å ellioth, vilken charmknutte!! 😀

    Svara

  2. Benjamin såg riktigt läskig ut som pensionär! 😮

    Svara

  3. haha, ja, fast ellioth såg ju också helt crazy ut 😀

    Svara

  4. Burriburr:
    Ja han ser lite skojjig ut…

    Svara

Kommentera

