Städat o packat…


Nu är det städat och packat härhemma…

Nu finns enbart lite småkrafs kvar att packa ner, men det tar vi samma dag som flytten,
för det är bara sådana saker som vi behöver fram tills vi äntligen börjar småflytta nu på
Onsdagkväll… 🙂

Jag la även ut sonens loftsäng på blocket.se i hopp om att få den såld innan Torsdag…
Men jag hade inte väntat mig att det skulle gå riktigt så fort som det gick… Annonsen
hann ligga uppe i 2 timmar o 34 minuter, så var den såld… 1 timme senare var den
hämtad hos oss…

Då köparen ringde så hade vi ju inte ens hunnit montera ner den, så det blev till att släppa
allt packande o montera ner sängen direkt… Det tog 45 minuter, så det var tur att jag
gjorde detta direkt… 😉

Det ska bli riktigt skönt att äntligen få komma iväg till vårt nya hem, vårt gemensamma
hem, framförallt, där vi skapar ett hem tillsammans, o där jag inte är den som flyttar in i
ett redan befintligt hem…

Det, framförallt, är nog den allra största höjdpunkten!!

Tack svärmor, som passat lilleman idag
så vi fått klart all packning härhemma…

Supernajs! 😉

3 responses to this post.

  1. aha, det var det som var blocketannonsen, då fattar jag! 🙂 vad häftigt, och häftigt att ni snart flyttar! det går ju så snabbt alltihop! Det var ju nyss ni fick papperen skrivna, och det var ju ett par månader sen nu!? Säg till om ni behöver nån sorts hjälp, kanske kan vi hjälpa! 🙂

    Svara

  2. Ja visst går det undan… Vi skrev kontrakt den 28 december
    o fick besked att vi fick huset den 22 december…
    Då kändes 1 mars bara såååå avlägset… 😮
    O nu… Nu är det helt plötsligt BARA 3 DAGAR KVAR!

    😛 Vart tog tiden vägen?
    Det går fort då man har roligt 😉

    Svara

  3. det är samma med min graviditet, den bara går. snart är man ju inte ens ung längre, scary 🙂

    Svara

Kommentera

