HUR får jag min son att SOVA?


Ja precis… HUR ska jag bära mig åt för att få min son att sova bättre?
Han är nu lite drygt 2½ månad, snart 3… o han sover på tok för lite!!

Han sover hela nätter sen födseln, men… Han sover på tok för lite om
dagarna… Max 30 min – 1 timme… Så, totalt ungefär 9 timmar/dygn…
*jag helt slutkörd*

Vad ska jag göra? Hur ska jag bära mig åt?
Jag helammar honom sen födseln o han går upp jättebra
i vikt, så mat får han i sig så det står härliga till… 🙂

Tacksam för alla tips o råd!!!

/Nilla

Jag orkar snart INTE mera!!!!!
*gråta*

Kommentera

