Orka? Nae!


Jag orkar inte vänta på bebis längre!
Min kropp orkar inte bära mig längre! Ingen ork alls! =(

Jag går in i vecka 37 imårrn o nu har jag varit gravid i 13 månader.
(fick ju sent missfall i förra tvillinggraviditeten o blev gravid direkt igen).
NU skriiiiiiker min kropp att den verkligen har ledsnat på att vara gravid nu!

  • Kissnödig konstant! Vaknar var 3e timme varje natt!
  • Sura uppstötningar o halsbränna jämt!
  • Svårt att andas, bebis trycker på lungor MASSOR!
  • Otroligt svullen i kroppen, massa vätska! (gått upp 34 kg hittills på 36 veckor).

    Snälla lilla Elliot… Kom ut till oss nu…

  • Annonser

    Kommentera

