Orka orka? Nae!


Hur mycket är det tänkt att en människa ska orka ta?
Ska man orka med glåpord o anklagelser från flera håll varje dag?
Ska man överhuvudtaget behöva ta dessa från sina egna släktingar?

Jag har nåt min gräns!
Fy fan! Orkar inte mera!
*gråter av ilska*

Men vissa av dessa personer som snackar skit, varav den som snackar
mest skit o är mest beroende av mig har just blivit av med sin hemsida
för sitt företag! Jag blev så jävla besviken då jag fick höra att just HON
av alla snackade skit om mig! Så…

Jag RADERADE hela hemsidan direkt!

ÄT din EGEN SKIT, säger jag bara…

Kommentera

