Bebisens rörelser utanpå magen…


Magen mår finfint! Världens busigaste lilla bebis bär jag på… 🙂
Det är ALDRIG STILLA därinne. Verkar inte sova alls vår bäbis… *ler*
Eller så sprattlar bebben så mycket i sömnen? Rör på sig precis HELA tiden..
*mysigt*

Igår såg jag bebisens sparkar utanpå magen för första gången! 🙂 😉 😀
*hur mysigt som helst*

Lyckades även med att mäta hjärtslagen på egen hand hemma i förrgår o då låg dom på 152 slag/minut.
*tror nog på en flicka*

Nu har man gått halvvägs igenom vecka 21 dessutom.
Tala om att veckorna bara rinner iväg nu. Vart tog dom vägen?
För inte alls längesen var det vecka 17…
*känns som igår typ*

Ha de gutt alla mina goa läsare därute..! 🙂

Om någon jag känner fått barn som jag inte hunnit höra om ännu…
GRAAAAAATTIS..!! 🙂

Kommentera

