Full fart…


Jag skulle ha jobbat hela veckan, men dom ringde och ändrade mitt schema idag, samt igår, för det finns inga barn där nästan… Bara 5 st idag & 6 st igår, på två personal…

*stackars små sjuklingar*

Idag kommer min son & stannar hos mig tills den 28/2… Underbart..! 🙂
*längtat efter*

Dessutom så fyller han 7 år på Onsdag till veckan.. 🙂
*full fart här*

Tänk att mammas lilla kille som för exakt 7 år sedan idag låg & sprattlade för fullt inne i min mage nu har blivit så här himlans stor. Det är knappt så man kan förstå det, men det är då man ser på det så här i efterhand som man förstår riktigt hur fooooort tiden går & hur viktigt det är att ta tillvara på varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag…..

Varje tillfälle…. 🙂

Dessutom så testades det positivt på stickan i Tisdags,
så nu väntar vi tillökning igen.. 🙂 Vi gick för bara några
månader sen igenom ett missfall där vi förlorade våra tvillingar…

*gråta*

Men nu har vi fått en ny chans iaf..
*känns underbart*


H
oppas att allt e bra med er alla därute 🙂
*kramar om*

:: Ha en bra dag ::

Kommentera

