Vad i helvete???


JAG BLIR GALEN!!!!!
*skriker*

Mina blödningarna till följd av missfall är en ren JÄVLA plåga!! Jag som trodde att det skulle va över nu, men viiiiisst… viiiiiiisst… 😦 😦 😦
Som om jag skulle ha sån jävla tur????  *hahaha skärp dig nu va, Phernilla*Vårdcentralen AKUT om nån timme!! När ska det här ta slut??? När
ska det här nångång vara över så man får återgå till sitt ”normala” liv igen???

*väntar otåligt*

Måste be dom titta på mig, för det här går inte..Bara stööööörtblöder!!!!!
*gråter orolig*Jag orkar inte mera snart! Det här har tagit knäcken på mig fler än en gång nu!
Varför????
 

~ 07.03 ~

Hjärtat är idag ute på fältet & kör buss…

Idag bar det av mot Laholm, Vänersborg & resten av Skåneland!
Anledningen till dagens körning: Inställt Tåg. Men det är inte
så tokigt för företaget dock, då dessa körningar ger Bra Pengar 🙂

Jag längtar dock tills han kommer hem ikväll så jag får krypa upp
i hans varma famn, glömma denna helvetesdagen & bara känna
den där obeskrivligt underbara värmen… Den där värmen som
bara han kan ge..!
  *myser av blotta tanken*Saknar honom redan!!!

Kommentera

