Yahoo ~ äntligen…


Jag fick faktiskt min FÖRSTA (och efterlängtade) mens efter missfallet
idag, så det var verkligen en otrolig lättnad.. En otrolig befrielse..!
🙂

😀 NU är det ÄNTLIGEN över..!

NU kan Vi äntligen gå vidare & jobba vidare på vår lilla efterlängtade lilla
bebis & sluta oroa oss för alla komplikationer vid missfall, osv osv..! 😛

Jag ville bara dela min glädje med er, men nu kilar jag vidare..! 🙂
Chokladpuddingen väntar…. *muhaha* 🙂 Typiskt mensdrag, eller..?!
*laughting out loud*

Kommentera

