:: Baby På G ::


Då var det alltså dags då 🙂

Gjorde gravtest idag som visade sig vara positivt :-)))

*ingen gladare än Vi*



Det lilla knyttet e bara några millimeter stort nu, men det där går fort 🙂 Om bara några månader så har vi vår lilla bebis i vår famn 🙂
Kan det bli mer underbart, eller..?! NAE! 🙂

Vår graviditet – BF Ons 22 jun 2005



Uträkning utgår från dagens datum: Ons 13 okt 2004.

Vår graviditet startade: Tors 16 sep 2004.

Min menscykel är ca 28 dagar.

Vi blev gravida ungefär: Tors 30 sep 2004 (ägglossningen).

Vi har gått 27 fulla dagar av 280.

Vi är i vecka 4.

Vi har gått 3 fulla veckor och 6 fulla dagar (v3+6).

Vi är i 1:a kalendermånaden.

Vi är i 1:a graviditetsmånaden (lunarmånaden),
läs mer här

Vi är i trimester ett.

Vi har 253 dagar kvar till förlossning.

Jag ska ringa till barnmorskan i morgon & boka en tid hos henne. Då jag försökte ringa henne tidigare idag så var hennes telefontid slut.. Så det blir till att få det gjort i morgon kl. 9 istället 🙂

*förväntansfull*



Fredrik är så förväntansfull & nervös så att det nästan är lite roligt.. Just för att jag vet ju att han längtat så mycket efter det här, men nu kommer alla frågorna som man ställer sig då det är ett barn på G.. Även fast vi planerat detta ett bra tag så.. Då det liksom blir bekräftat så tänker man ju alltid en extra gång igenom allt.. För mig e de ju inte riktigt samma sak, då jag redan gått igenom detta en gång förr, det är värre för honom :-))

*plööötisen min*



Han e bara såååå söt & jag älskar honom sååååå 🙂



One response to this post.

  1. Posted by Phernilla on 13 oktober 2004 at 5:49 e m

    Fy fan va häftigt detta är!
    Jag är så glad!

    Svara

Kommentera

