:: Sjukvården *tumme ur arslet* ::


Äntligen har sjukvården fått tummen ur arslet och insett allvaret! Att jag verkligen har ont och att jag verkligen behöver deras hjälp. Så nu om en timme (kl. 13) ska jag vara på vårdcentralen och imorgon skall jag vara hos gynekologen! *nervös* Det ska bli intressant att få veta vad det är som händer i min kropp, men det är samtidigt jävligt läskigt! *gruvar mig*

Fy fan! Det är ju helt sjukt! Man går & väntar på någonting och är skitirriterad över att det strular & att det tar tid att få komma till stånd.. Men sen när man väl är där, då det väl är dax, då får man ångest & blir alldeles uppstressad.. Iofs så vet jag ju vad det beror på oxå! Allt har ju en naturlig förklaring.. Jag vet ju att dessa två läkartider kan ge mig mitt livs mest fruktade besked! 😦

:: Ha De Gutt ::

Kommentera

