:: Svensk Sjukvård Suger Getpung! ::


Jag har idag suttit & ringt runt till alla dessa vårdinrättningar igen.. Ingen verkar vilja hjälpa mig, jag fattar inte hur det kan få gå till så här.. Vad är det för fel på världen egentligen?! Har folk tappat förståndet helt & hållet eller vad är det frågan om egentligen?!?! *undrar benhårt*

Man börjar fundera hur det får gå till egentligen? Får man neka någon som ringer AKUT & verkligen beskriver hur jävla ont människan har vård? Kan det verkligen vara möjligt? Kan det verkligen vara tillåtet? Jag undrar det jag!! 😦

Troligtvis så har jag ju en äggledarinflammation, och det kan leda till att jag blir steril, så jag hoppas att dom, för sitt eget bästa tar emot mig väldigt snart, för gör dom inte det, så kommer jag oxå att stämma skiten ur dom om det skulle visa sig att jag blir steril av denna väntan!!!!! För alla vet vi ju att det är livsfarligt att få detta.. Det går fort att bli riktigt dålig………

Jaja.. Än är inte denna resa slut 🙂

:: Ha De Gutt ::

Kommentera

