:: Tiden rinner iväg ::


Tiden bara rinner iväg, jag hinner inte med någonting längre, känns det som.. Mycket har hänt under dom senaste veckorna sen jag skrev här sist, jag var iväg till Arvikafestivalen under 4 dagar, därefter till Stockholm med hjärtat som körde festivalbussen till Stockholm, och därefter vände vi bussen och åkte hemåt mot Göteborg igen.. Väl framme på nån stor rast och sovplats för busschaufförer samt långtradarchaffisar stannade vi och gjorde kväll, för klockan hade hunnit bli dax för det.. Hjärtat hade uppnått max antal godkända timmar att köra i sträck och det var då dax för dygnsvilan, som innebär minst 9 timmars sömn innan man får köra bussen 10 cm till.. *helt sant & för övrigt mycket vettig lag*



Nåja.. Sluttjatat om detta nu.. Kan tilläggas att man kan ha ganska så mysigt & porrigt i en buss med sovhytt.. *busler bredast*



Hem till Götet kom vi till sist iaf.. Jag var hemma då i cirka 2 timmar innan jag började jobba, iväg till jobbet å göra kvällen, å sen dess har jag JOBBAT KONSTANT.. Jag måste ha en hel jävla massa lön att vänta mig denna månad, annars har de garanterat blivit något jättefel i lönekontorets system, för jag har inte vart ledig mer än typ 4-5 dagar på en månad.. *PUSTAR UT*



Just NU i skrivande stund så går jag hemma & är sjukanmäld från jobbet och letar febrilt efter en läkartid..!! Det är någonting som definitivt inte är som det ska med min livmoder.. Jag har nu fått sitta & ringa runt, samt åka runt till alla jävla förbannade vårdcentraler, läkarmottagningar, ungdomsmottagningar samt sjuhus i hela jävla Göteborg snart, men ingen har tid att ta emot mig.. Jag fattar inte detta????? Hur fan kan läkare få göra så då man talar om för dom hur jäääääävla ont man har.. Då man har sådana grymma jävla kramper så man tror att man ska tuppa av och även berättar för dom att det kommer från den högra äggstocken enbart, men inte fan tar dom en på allvar inte, inte en jävla chans.. *blir såååå jävla leds på svensk sjukvård*



Tappar en himla massa pengar gör man nu oxå, för att inte tala om hur psykiskt påfrestande det är då det ringer någon från jobbet precis varenda dag som undrar när man kommer tebax och jobbar.. Ibland undar jag om inte cheferna har något som helst samarbete med sina anställda, eftersom att jag pratat med min chef och hon har sagt till mig att jag ska vara hemma nu tills jag har fått komma till en läkare och fått ordning på det som värker så in i helvete och att jag ska höra av mig till henne så fort jag fått träffa en läkare.. Men lika förbannat så ringer det från det jävla jobbet hela tiden.. *psykist påfrestande*



Känner sån jävla press så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart! *gråta blod*

Inte ens då man är riktigt sjuk så kan man få vara det ifred.. *kommer inte på fråga*



*fortsättning följer*



:: Ha De Gutt ::

Kommentera

